Ford Fusion średniej wielkości sedan, wprowadzony jesienią ubiegłego roku, uzyskał ocenę „Dopuszczalny” w testach zderzeniowych przeprowadzanych przez Instytut Ubezpieczeń na Drogach. Chociaż jest to druga
https://sip.magicexhibit.org/ najlepsza możliwa ocena, tylko jeden inny samochód średniej wielkości dostępny obecnie na rynku nie uzyskał najwyższej oceny „Dobry” w teście zderzeniowym IIHS z przednim przesunięciem.
Wyniki testów zderzeniowych dla Fusion i sześciu innych sedanów średniej wielkości zostały dziś opublikowane przez Instytut. Inne samochody, których wyniki zostały opublikowane dzisiaj, to Hyundai Sonata, Pontiac G6, Acura TSX, BMW serii 3, Infiniti G35 i Lexus IS.
„Fuzja to rozczarowanie, ponieważ jest to zupełnie nowy projekt” – powiedział w oświadczeniu Adrian Lund, prezes
https://flip.magicexhibit.org/ Instytutu. „Ford wykonał dobrą robotę z kilkoma innymi najnowszymi modelami, ale Fusion jest na końcu stawki wśród sedanów średniej wielkości pod względem ogólnego poziomu bezpieczeństwa”.
W teście zderzeniowym przeprowadzonym przez Instytut, podczas którego pojazd uderza w barierę tylko częścią przedniego zderzaka z prędkością 40 mil na godzinę, metalowa szpilka w kostce manekina została złamana.
„Byliśmy zaskoczeni tym wynikiem” –
https://hyundai.magicexhibit.org/ powiedział Daniel Jarvis, rzecznik Forda. „Nie widzieliśmy tego w naszych wewnętrznych testach. Planujemy poprosić o powtórny test”.
W teście zderzenia bocznego przeprowadzonym przez Instytut Ubezpieczeń Fusion uzyskał również ocenę „Słaba”, najgorszą z możliwych. Fusion został przetestowany bez opcjonalnych bocznych poduszek powietrznych. W przypadku pojazdów wielkości Fusion bez zainstalowanych bocznych poduszek powietrznych chroniących głowę, „słabe” oceny w tym teście nie są niczym niezwykłym.
Instytut Ubezpieczeń testuje bezpieczeństwo zderzenia bocznego za pomocą urządzenia, które naśladuje efekt uderzenia SUV-a lub dużego pick-upa w pojazd z prędkością 50 km/h. Wpływ na nadwozie pojazdu jest większy
https://rover.magicexhibit.org/ niż w podobnym teście przeprowadzonym przez rząd federalny. Z tego powodu pojazdy bez bocznych poduszek powietrznych, które chronią głowy pasażerów, generalnie nie radzą sobie dobrze.
Jeśli boczne poduszki powietrzne chroniące głowę są opcjonalne, polityką Instytutu jest przetestowanie pojazdu bez nich i ponowne przetestowanie pojazdu z zamontowanymi poduszkami, jeśli producent zażąda badania i zapłaci za dodatkowy pojazd.
Ford zażądał ponownego przetestowania modelu Fusion z zainstalowanymi bocznymi poduszkami powietrznymi. Boczne poduszki
https://acel.magicexhibit.org/ powietrzne staną się standardowym wyposażeniem modelu Fusion tej jesieni, powiedział rzecznik Forda Jarvis.